Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
EwoutV6 Freak

|
Geplaatst: Vr 19 Jun, 2009 8:13 Onderwerp: Kofferbak ontgrendeling Ford Probe of sloop Probe |
|
|
Ik ben op zoek naar de kofferbak ontgrendeling/hendeltje van een Ford Probe met de bijbehorende kabel die van de ontgrendeling naar de kofferbak loopt.
Of weet iemand een sloop Ford Probe 2e gen. in de buurt van Apeldoorn? |
|
Naar boven |
|
 |
Fullsize Betalend Clublid

|
Geplaatst: Vr 19 Jun, 2009 13:19 Onderwerp: |
|
|
Lastig denk ik. Je kan het slot ook electrisch ontgrendelen door een motortje in te bouwen, of is dat geen optie? _________________ Respect krijg je voor wat je gedaan hebt, niet voor wat je van plan bent. |
|
Naar boven |
|
 |
EwoutV6 Freak

|
Geplaatst: Vr 19 Jun, 2009 14:07 Onderwerp: |
|
|
Naar wat ik gelezen heb en hoor is het redelijk makkelijk alleen de deurlijst weghalen, interieurpaneel achter losmaken en de bekleding aan de binnenkant van de kofferbak.
Vervolgens de kabel van voor naar achter leggen en bevestigen aan de kofferbak vergrendeling.
Dan alleen nog het hendeltje vervangen door het exemplaar van de probe en de kabel bevestigen.
Slough6 op MX6.com:
Quote: | Couple of screws to replace the lever, then just run the cable to the boot, means removing the boot lining, drivers side sill and rear panel, very easy.
To do this though you'll need the lever, the cable (for the filler cap cable just use the existing one), AND the metal plate that the boot latches onto between the rear lights. A standard boot latch plate lacks the lever that the cable acts upon to release the boot - you will need that plate out of a j-spec.
|
Volgens een duitser die ook op dat forum komt hebben wij de metale plaat niet nodig omdat onze E-spec overeenkomt met de J-spec.
(de foto die ik heb gebruikt is ook van een mx-6)
Nu alleen nog een probe vinden... |
|
Naar boven |
|
 |
EwoutV6 Freak

|
Geplaatst: Za 20 Jun, 2009 11:21 Onderwerp: |
|
|
Ik heb de onderdelen gevonden dus hier kan een slotje op |
|