Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
Kofferbak ontgrendeling Ford Probe of sloop Probe

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Gevraagd
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
EwoutV6
Freak

BerichtGeplaatst: Vr 19 Jun, 2009 8:13    Onderwerp: Kofferbak ontgrendeling Ford Probe of sloop Probe Reageer met quote

Ik ben op zoek naar de kofferbak ontgrendeling/hendeltje van een Ford Probe met de bijbehorende kabel die van de ontgrendeling naar de kofferbak loopt.

Of weet iemand een sloop Ford Probe 2e gen. in de buurt van Apeldoorn?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Fullsize
Betalend Clublid

BerichtGeplaatst: Vr 19 Jun, 2009 13:19    Onderwerp: Reageer met quote

Lastig denk ik. Je kan het slot ook electrisch ontgrendelen door een motortje in te bouwen, of is dat geen optie?
EwoutV6
Freak

BerichtGeplaatst: Vr 19 Jun, 2009 14:07    Onderwerp: Reageer met quote

Naar wat ik gelezen heb en hoor is het redelijk makkelijk Very Happy alleen de deurlijst weghalen, interieurpaneel achter losmaken en de bekleding aan de binnenkant van de kofferbak.
Vervolgens de kabel van voor naar achter leggen en bevestigen aan de kofferbak vergrendeling.
Dan alleen nog het hendeltje vervangen door het exemplaar van de probe en de kabel bevestigen.

Slough6 op MX6.com:
Quote:
Couple of screws to replace the lever, then just run the cable to the boot, means removing the boot lining, drivers side sill and rear panel, very easy.

To do this though you'll need the lever, the cable (for the filler cap cable just use the existing one), AND the metal plate that the boot latches onto between the rear lights. A standard boot latch plate lacks the lever that the cable acts upon to release the boot - you will need that plate out of a j-spec.

Volgens een duitser die ook op dat forum komt hebben wij de metale plaat niet nodig omdat onze E-spec overeenkomt met de J-spec.
(de foto die ik heb gebruikt is ook van een mx-6)

Nu alleen nog een probe vinden...
Naar boven
EwoutV6
Freak

BerichtGeplaatst: Za 20 Jun, 2009 11:21    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb de onderdelen gevonden dus hier kan een slotje op
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Gevraagd Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: