Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
paulus Freak

|
Geplaatst: Vr 17 Okt, 2008 17:05 Onderwerp: |
|
|
ik heb mijn headers er gewoon opgezet zonder een brug of het inlaaatspruitstuk eraf te halen wel ff gescholden mar t zit erop.
maar voor de geitresserden ik heb nog een machterste motortstreun liggen die versterkt is dus laat maar horen  _________________ op weg naar een eaton...... |
|
Naar boven |
|
 |
petje Freak

|
Geplaatst: Ma 20 Okt, 2008 17:30 Onderwerp: |
|
|
ik wilde toch een ander inlaatspuitstuk erop zetten, dus was net zo makkelijk.
En bij Emiel moeten de kleppendekselpakkingen vervangen worden dacht ik, dus moet ie er ook af. _________________ Ford Probe 24V 1993 with rvs headers, custom cat and sportexhaust, fullsize chip sold--> but not forgotten
Ford Fiesta XR2i |
|
Naar boven |
|
 |
paulus Freak

|
Geplaatst: Wo 22 Okt, 2008 21:37 Onderwerp: |
|
|
oke niet meer dan logisch... _________________ op weg naar een eaton...... |
|
Naar boven |
|
 |
emiel Freak

|
Geplaatst: Za 22 Nov, 2008 20:11 Onderwerp: |
|
|
Nou, de motorsteun is vervangen! Is niet bepaald een makkelijke klus!
We hebben als eerste het inlaatspruitstuk losgemaakt en aan de kant gelegd. Toen na de nodige slangen en kabels aan de kant te hebben gelegd konden we bij de motorsteun komen en losdraaien. Wij helemaal blij toen die los was! Maar toen kregen we hem er dus niet uit... Bleef met een paar millimeter achter het schutbord hangen waardoor we hem niet van z´n draadeinden af konden krijgen. Uit eindelijk hebben we als enige oplossing het sub-frame los moeten schroeven en die zo´n 4 cm laten zakken. Dat was de echt de einige oplossing om genoeg ruimte te creeren om hem over die draadeinden heen te schuiven.
Toen de nieuwe motorsteun erop (zonder problemen, deze is namelijk net ietsje korter en komt daardoor niet achter het schutbord), alles weer op z'n plaats terugklikken en schroeven.
Er ging wel iets fout... Toen ik het inlaatspruitstuk aan de kant wilde leggen raakte ik de plus-pool van de accu met het inlaatspruitstuk... Dikke vonk, en ff goed geschrokken!
Alles weer op z'n plaats, proberen te starten, doet hij prima! Aleen staat hij daarna meteen weer af... Loopt stationair niet... En toch mee gereden maar de snelheidsmeter doet het niet...
HELLUP!!!
Heeft er iemand een idee waar dat aan kan liggen, en of er iets kapot zou kunnen zijn door die kortsluiting op het inlaatspruitstuk? Ik hoor het héél graag van jullie als jullie ook maar enig idee hebben!!
Heb een topic geopend in techniek, graag daar antwoorden.
Laatst aangepast door emiel op Ma 24 Nov, 2008 18:56, in totaal 1 keer bewerkt |
|
Naar boven |
|
 |
emiel Freak

|
Geplaatst: Za 22 Nov, 2008 20:36 Onderwerp: |
|
|

|
|
Naar boven |
|
 |
Fullsize Betalend Clublid

|
Geplaatst: Za 22 Nov, 2008 21:30 Onderwerp: |
|
|
Je hebt dezelfde vraag bij techniek neer gezet. Hier dus maar niet reageren anders wordt het een verwarrend geheel.
Of deze dubbele post even deleten. _________________ Respect krijg je voor wat je gedaan hebt, niet voor wat je van plan bent. |
|
Naar boven |
|
 |
|