Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
Motorsteun
Ga naar pagina Vorige  1, 2

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Gevraagd
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
paulus
Freak

BerichtGeplaatst: Vr 17 Okt, 2008 17:05    Onderwerp: Reageer met quote

ik heb mijn headers er gewoon opgezet zonder een brug of het inlaaatspruitstuk eraf te halen wel ff gescholden mar t zit erop.
maar voor de geitresserden ik heb nog een machterste motortstreun liggen die versterkt is dus laat maar horen Laughing
petje
Freak

BerichtGeplaatst: Ma 20 Okt, 2008 17:30    Onderwerp: Reageer met quote

ik wilde toch een ander inlaatspuitstuk erop zetten, dus was net zo makkelijk. Very Happy

En bij Emiel moeten de kleppendekselpakkingen vervangen worden dacht ik, dus moet ie er ook af.

Ford Fiesta XR2i
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
paulus
Freak

BerichtGeplaatst: Wo 22 Okt, 2008 21:37    Onderwerp: Reageer met quote

oke niet meer dan logisch...
emiel
Freak

BerichtGeplaatst: Za 22 Nov, 2008 20:11    Onderwerp: Reageer met quote

Nou, de motorsteun is vervangen! Is niet bepaald een makkelijke klus!
We hebben als eerste het inlaatspruitstuk losgemaakt en aan de kant gelegd. Toen na de nodige slangen en kabels aan de kant te hebben gelegd konden we bij de motorsteun komen en losdraaien. Wij helemaal blij toen die los was! Maar toen kregen we hem er dus niet uit... Bleef met een paar millimeter achter het schutbord hangen waardoor we hem niet van z´n draadeinden af konden krijgen. Uit eindelijk hebben we als enige oplossing het sub-frame los moeten schroeven en die zo´n 4 cm laten zakken. Dat was de echt de einige oplossing om genoeg ruimte te creeren om hem over die draadeinden heen te schuiven.
Toen de nieuwe motorsteun erop (zonder problemen, deze is namelijk net ietsje korter en komt daardoor niet achter het schutbord), alles weer op z'n plaats terugklikken en schroeven.

Er ging wel iets fout... Toen ik het inlaatspruitstuk aan de kant wilde leggen raakte ik de plus-pool van de accu met het inlaatspruitstuk... Dikke vonk, en ff goed geschrokken!

Alles weer op z'n plaats, proberen te starten, doet hij prima! Aleen staat hij daarna meteen weer af... Loopt stationair niet... En toch mee gereden maar de snelheidsmeter doet het niet... Sad Sad Sad
HELLUP!!!

Heeft er iemand een idee waar dat aan kan liggen, en of er iets kapot zou kunnen zijn door die kortsluiting op het inlaatspruitstuk? Ik hoor het héél graag van jullie als jullie ook maar enig idee hebben!!
Heb een topic geopend in techniek, graag daar antwoorden.

Laatst aangepast door emiel op Ma 24 Nov, 2008 18:56, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
emiel
Freak

BerichtGeplaatst: Za 22 Nov, 2008 20:36    Onderwerp: Reageer met quote

Naar boven
Fullsize
Betalend Clublid

BerichtGeplaatst: Za 22 Nov, 2008 21:30    Onderwerp: Reageer met quote

Je hebt dezelfde vraag bij techniek neer gezet. Hier dus maar niet reageren anders wordt het een verwarrend geheel.
Of deze dubbele post even deleten.
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Gevraagd Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: