|
Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
|
 |
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
bastiaanp Freak
|
Geplaatst: Do 19 Aug, 2010 13:59 Onderwerp: Info bougiekabels |
|
|
Eventjes een vraagje:
Vanwege inhoudend gedrag (stotteren) van de motor wanneer deze warm is en een beetje aan het werk gezet word (dus inhalen en sportief optrekken), is mij aangeraden de bougiekabels en bougies te vervangen.
Op probestore staan verschillende bougiekabels voor early en late distributors. Heeft iemand enig idee wat voor distributor er in mijn mx zit (1993), of waar ik dit kan vinden?
Ook zit er tussen "normale" en iridium bougies een prijsverschil van 40 pond . Ik kwam een oud onderwerp hierover tegen (http://www.mx6.nl/phpbb2/viewtopic.php?t=1139&highlight=iridium). Zijn er ondertussen al andere inzichten tbv iridium bougies of kan ik net zo goed de normale nemen? |
|
Naar boven |
|
 |
Hoacs Freak

|
Geplaatst: Do 19 Aug, 2010 16:02 Onderwerp: |
|
|
Heb nog een setje zgan. bougiekabels liggen, als je interesse hebt hoor ik het wel.
Rij zelf met iridium omdat ik ook af en toe wat lachgas gebruik. Als ik het topic lees waar je de link van geeft zou ik gewoon voor normale gaan in jouw geval. _________________ Geen mx6 meer, maar nog wel klze. |
|
Naar boven |
|
 |
|
|