Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
wolfkampf Freak
Geregistreerd op: 17-11-2008 Berichten: 26 Woonplaats: gem hellendoorn
|
Geplaatst: Wo 07 Jan, 2009 22:02 Onderwerp: koplampen mx6 v6 |
|
|
hallo ik ben net nieuw hier heb ff een vraag weet er iemand waar je aparte koplampen kan kopen voor een mx6 groeten rick
Pretender: Heb de 2 topics over de koplampen samengevoegd. _________________ kawasaki+mx6 power 4 ever |
|
Naar boven |
|
 |
Flying Dragon Freak

|
Geplaatst: Wo 07 Jan, 2009 22:10 Onderwerp: |
|
|
welkom
ik zou de sloop proberen, zal waarschijnlijk het goedkoopste zijn.
ik ben er ook bijna zeker van dat een gebruiker hier genaamd willen 1 of meerdere setjes heeft liggen.
mischien dat 626 uit de zelfde periode de ook passen want ze zien er het zelfde uit, maar ik ben er absolut niet zeker van.
ook zouden honda civic lampen met kleine aanpassingen moeten passen  _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
rhino Freak

|
Geplaatst: Wo 07 Jan, 2009 22:16 Onderwerp: |
|
|
hey welkom op het forum.
zoals al gezegt is je kan het bij willem proberen.
stel je anders ff voor op het newbies topic met een paar foto's van je wagen ziet er wel erg leuk uit op die kleine foto.
ben erg benieuwd. _________________ Mazda mx-6 2.5 v6 1992 165.000km kleur onbekend RIP 07-10-2012
Mazda mx-6 2.5 v6 1993 320.000km Passion rose |
|
Naar boven |
|
 |
willem Betalend Clublid

|
Geplaatst: Do 08 Jan, 2009 9:01 Onderwerp: |
|
|
Hallo
Welkom hier
Styling koplampen zijn er (bijna niet ) voor de mx6. Je hebt de zgn. angeleyes maar daar zou ik niet aan beginnen Slechte kwaliteit en qua licht hetzelfde (denk ik)
Dan heb je nog de lampen die je hier rechtsboven ziet
Deze zijn de jdm lampen en die voldoen goed allleen moeten ze aangepast worden omdat ze uit rechtsgestuurde auto,s komen _________________ http://www.cardomain.com/ride/2512461 |
|
Naar boven |
|
 |
Mazdarati Freak

|
Geplaatst: Do 08 Jan, 2009 16:22 Onderwerp: |
|
|
Welkom hier .
Is dat de mx-6 met shogun kit die op marktplaats stond ?
Das een mooi mx-6 kerel . _________________ Audi a3 3.2 quattro S-line
268pk / 345nm |
|
Naar boven |
|
 |
Mazdarati Freak

|
Geplaatst: Do 08 Jan, 2009 16:25 Onderwerp: Re: koplampen mx6 v6 |
|
|
wolfkampf schreef: | hallo ik ben net nieuw hier heb ff een vraag weet er iemand waar je aparte koplampen kan kopen voor een mx6 groeten rick
Pretender: Heb de 2 topics over de koplampen samengevoegd. |
Effe op de link klikken
http://www.323fclub.nl/forum/viewtopic.php?t=4484
Of
http://www.mazdamx-3.nl/forum/viewtopic.php?t=434 _________________ Audi a3 3.2 quattro S-line
268pk / 345nm |
|
Naar boven |
|
 |
wolfkampf Freak
Geregistreerd op: 17-11-2008 Berichten: 26 Woonplaats: gem hellendoorn
|
Geplaatst: Za 10 Jan, 2009 18:35 Onderwerp: Re: koplampen mx6 v6 |
|
|
heren bedankt voor de reacties moet nog ff uitvinden hoe deze site werkt.
en het was inderdaad de mx6 met het shogun paket van marktplaats. heb er al van alles aan moeten veranderen maar loopt goed zo`n auto heerlijk alleen moet nog kuipstoelen hebben want ook weer de bekende slijtage plekken in de bekleding maar dat laat ik niet verhelpen knooi er wel paar andere stoelen in. ben bezig met mijnalbum kijken of dat lukt in ieder geval bedankt
gr rick _________________ kawasaki+mx6 power 4 ever |
|
Naar boven |
|
 |
Flying Dragon Freak

|
Geplaatst: Zo 11 Jan, 2009 0:25 Onderwerp: |
|
|
ik had bijna die auto gekocht in plaats van mijn huidige, maar omdat een shogun kit nou niet echt het verstandigste in de buurt hier is heb ik er toch maar vanaf gezien. _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
|