Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Excimer Betalend Clublid

|
Geplaatst: Za 28 Jun, 2008 9:18 Onderwerp: Aangereden |
|
|
Een gemeente-reinigingsauto (zo'n borstelwagen) heeft mijn auto geschapt (geen briefje achtergelaten natuurlijk). Aan de passagiersszijde is het scherm bekrast en ingedeukt en de bumper beschadigd. De clignateur is uit de sponning gewipt. Hoewel de unit nog werkt is de bevestiging volledig verbogen. Ik heb hoogstwaarschijnlijk een nieuwe nodig.
Wie heeft er een liggen? Richtingaanwijzer voor bijrijderzijde?
En misschien heb ik ook een zijscherm nodig, in rood. Wie heeft die toevallig liggen? _________________ I've gone the French way. |
|
Naar boven |
|
 |
willem Betalend Clublid

|
|
Naar boven |
|
 |
Mazdarati Freak

|
Geplaatst: Za 28 Jun, 2008 22:08 Onderwerp: |
|
|
Heb je al iets kunnen regelen bij de gemeentereiniging ?
Zo niet laat het even weten .
Mijn vader en me oom zijn chef bij de reiniging .
Mijn oom is chef van de veegdienst .
Die kan zo zien wie en hoelaat welke persoon daar heeft gereden . _________________ Audi a3 3.2 quattro S-line
268pk / 345nm |
|
Naar boven |
|
 |
Excimer Betalend Clublid

|
Geplaatst: Zo 29 Jun, 2008 8:35 Onderwerp: |
|
|
Maandag eerst naar Mazda voor schade opnemen (prijsopgaaf) en dan naar het gemeentehuis van Nieuwegein. Heb de schade ontdekt na mijn werk op de vrijdag koopavond. Heb alleen nog maar aangifte kunnen doen bij de politie. Maar als je een lijntje kunt uitzetten? Ik heb foto's kunnen maken, die goed laten zijn het spoor van de borstelwagen. _________________ I've gone the French way. |
|
Naar boven |
|
 |
Excimer Betalend Clublid

|
Geplaatst: Ma 07 Jul, 2008 15:44 Onderwerp: |
|
|
Schade +/- EUR 1100,= ex BTW
De MX6 op www.schadeauto.nl (zie post Willem) heeft me een prima rechter scherm opgeleverd.
Voor de liefhebbers? Alle verlichting is nog aanwezig, hoewel de mistlampen niet best zijn. De bijrijdersstoel is prima, net als het stuurwiel (geen cc). Dat is haast nieuw. De bestuurdersstoel is door iemand gebruikt van 200kg. Volledig doorgezakt, maar de 'wang' is nog net heel. Linker scherm zit onder de (diepe) steenslag, zonder roest. Schuifdak ook goed. Deuren zien er ook redelijk uit. _________________ I've gone the French way. |
|
Naar boven |
|
 |
Excimer Betalend Clublid

|
|
Naar boven |
|
 |
|